پژوهشکده علوم زمین که با مشارکت سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور این رویداد بزرگ علمی را برگزار خواهد کرد، محمودرضا مجیدی‌فر را به عنوان دبیر علمی این نشست معرفی کرده است. به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی(idva) وبه نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور،این نشست محورها و رویکردهای زمین‌شناسی بنیادی(دبیر علمی مسعود زمانی […]

 پژوهشکده علوم زمین که با مشارکت سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور این رویداد بزرگ علمی را برگزار خواهد کرد، محمودرضا مجیدی‌فر را به عنوان دبیر علمی این نشست معرفی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی(idva) وبه نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور،این نشست محورها و رویکردهای زمین‌شناسی بنیادی(دبیر علمی مسعود زمانی پدرام)، مخاطرات زمین‌شناختی(امیر شمشکی)، اکتشاف مواد معدنی(سیدمهران حیدری) و علوم‌زمین و جامعه (محمدرضا قاسمی) را در دستور کار خود دارد.
شایان ذکر است، سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین انتخاب و معرفی کتاب برتر و بزرگداشت دکتر محمود احمدزاده هروی را نیز همراه با نمایشگاه فروش و عرضه مستقیم سنگ‌های کلکسیونی و قیمتی برگزار خواهد کرد.
گفتنی‌ست؛ پژوهشکده صنعت نفت، دانشگاه‌های کاشان، زنجان، بوعلی سینا، شهید بهشتی، یزد، دانشگاه‌های آزاد واحد دامغان، واحد کرج، پیام‌نور یزد، کمیسیون ملی یونسکو-ایران، موسسه تحقیقات آب، موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم‌جوی به عنوان حامیان سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین یاد شده‌اند.
بر اساس این گزارش، از میان مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین ۱۷۵ مقاله از سوی دوران پذیرفته شده که به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر درباره سی و هشتمین گردهمایی علوم زمین به
دبیرخانه این نشست به آدرس تهران، میدان آزادی، بلوار معراج، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور مراجعه کرده یا با شماره‌۶۴۵۹۲۴۲۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

منبع:روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور