از سرگیری تدریجی پروازهای بین ایران و روسیه
از سرگیری تدریجی پروازهای بین ایران و روسیه

ایران و روسیه از آغاز مجدد مسافرت‌های هوایی بین دو کشور و کاهش محدودیت‌های اعمال شده ناشی از بیماری کرونا خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی ایران(idva) به نقل از خبرگزاری فارس،  ایران و روسیه از کاهش تدریجی محدودیت‌های اعمال شده در مسافرت‌های هوایی بین دو کشور خبر دادند. به نوشته خبرگزاری «تاس» «کاظم جلالی» سفیر […]

ایران و روسیه از آغاز مجدد مسافرت‌های هوایی بین دو کشور و کاهش محدودیت‌های اعمال شده ناشی از بیماری کرونا خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی ایران(idva) به نقل از خبرگزاری فارس،  ایران و روسیه از کاهش تدریجی محدودیت‌های اعمال شده در مسافرت‌های هوایی بین دو کشور خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «تاس» «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در «مسکو» روز شنبه با «آلکساندر نرادکو» مدیر عامل سازمان هواپیمایی کشوری روسیه دیدار کرد و طی آن دو طرف روند کاهش تدریجی محدودیت‌های مسافرتی را بررسی کردند.

این دو مقام ارشد ایران و روسیه در دیدار خود که در ساختمان وزارت حمل ونقل روسیه صورت گرفت  بر گسترش مسافرت‌های هوایی بعد از کاهش محدودیت‌های قرنطینه ناشی از کورونا تاکید کردند. در بیانیه منتشر شده بر کاهش تدریجی محدودیتها  همزمان با از سرگیری مسافرت‌های هوایی بین ایران و روسیه تاکید شده است.

یک مقام وزارت حمل‌ و نقل روسیه چندی قبل  با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در پروازها بین ایران و روسیه بر اثر شیوع کرونا اعلام کرده بود، فقط شرکت‌های «ایرفلوت» و «ماهان»، پروازهای مسافربری بین ایران و روسیه را انجام می‌دهند.

روسیه به دلیل شیوع کرونا در صدور روادید برای اتباع خارجی بسیاری از کشورها محدودیت‌های بسیاری وضع کرده بود.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس