تقویت رابطه نمایندگی های مراکز آموزش بازرگانی استان ها با سازمان های صمت
تقویت رابطه نمایندگی های مراکز آموزش بازرگانی استان ها با سازمان های صمت

سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل و دستیار ویژه رییس موسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی نمایندگی­های مراکز آموزش بازرگانی استان­ها را بازوی سازمان­های صنعت، معدن و تجارت هر استان دانست و گفت: این مراکز باید حلقه واصل بین دانشگاه ها و بخش های اقتصادی کشور باشند. به گزارش پایگاه خبری صدای […]

سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل و دستیار ویژه رییس موسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی نمایندگی­های مراکز آموزش بازرگانی استان­ها را بازوی سازمان­های صنعت، معدن و تجارت هر استان دانست و گفت: این مراکز باید حلقه واصل بین دانشگاه ها و بخش های اقتصادی کشور باشند.

به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی ایران(idva) وبه نقل از  روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی، سیدعلی تقوی در دهمین گردهمایی مدیران شبکه نمایندگی­های مراکز آموزش بازرگانی به اهداف، ‌سیاست­ها و دیدگاه­های موسسه نسبت به نمایندگی­های مراکز آموزش بازرگانی استان ها  اشاره کرد.

وی از نمایندگی­های مراکز آموزش بازرگانی استان­ها خواست تا دوره­های کوتاه­مدت و بلندمدت مدیریت لجستیک،‌ کلینیک مشاوره، بازاریابی و فروش را در دستور کار خود قرار دهند.

دستیار ویژه رییس موسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی افزود: مدیران نمایندگی­ها مراکز آموزش بازرگانی استان ها باید بر اساس و متناسب با نیازهای کشور دوره های آموزشی برگزار کنند و از برگزاری دوره های غیرکاربردی اجتناب کنند.

وی بر برپایی دوره های ثبت سفارش و آشنایی کاربران برای ورود به معاملات اقتصادی پربازده مانند مناقصه و مزایده تاکید کرد و افزود: با این اقدامات شاهد اتفاقات خوبی در فرایند بازاریابی و ثبت سفارش خواهیم بود.