قطع پخش انیمیشن “آقای ایمنی” به دلیل تعرفه های سنگین صداوسیما
قطع پخش انیمیشن “آقای ایمنی” به دلیل تعرفه های سنگین صداوسیما

انیمیشن آقای ایمنی شرکت ملی گاز ایران که در راستای فرهنگسازی خانواده ها و مصرف کنندگان گاز طبیعی برای کاهش حوادث صورت می گرفت مدت هاست به دلیل تعرفه های بالای صدا وسیما قطع شده است به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی(idva) وبه نقل از شبکه خبری نفت و انرژی”ایران پترونت”, عباس اعظمی، رئیس ارتباطات، […]

انیمیشن آقای ایمنی شرکت ملی گاز ایران که در راستای فرهنگسازی خانواده ها و مصرف کنندگان گاز طبیعی برای کاهش حوادث صورت می گرفت مدت هاست به دلیل تعرفه های بالای صدا وسیما قطع شده است

به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی(idva) وبه نقل از شبکه خبری نفت و انرژی”ایران پترونت”, عباس اعظمی، رئیس ارتباطات، اطلاع‌رسانی و تولیدات رسانه‌ای شرکت ملی گاز ایران با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این شرکت  به منظور به صفر رساندن حوادث ناشی از مصرف نادرست گاز گفت: شرکت ملی گاز ایران بر اساس مقررات، مسئولیت انتقال، توزیع و عرضه گاز به مشترکین را بر عهده دارد و موضوع مصرف ایمن و بهینه گاز در ارگان‌های دیگری همچون سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش و… باید دنبال شود، اما شرکت ملی گاز ایران نیز در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره در این زمینه پیشگام بوده است.

اعظمی افزود:پخش انیمیشن «آقای ایمنی» از رسانه ملی به دلیل ناتوانی در پرداخت تعرفه‌های سنگین سازمان صدا و سیما از برنامه‌های فرهنگی شرکت ملی گاز ایران کنار گذاشته شد تا در فضای مجازی و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی از سر گرفته شود.

وی با بیان اینکه «آقای ایمنی» شخصیت انیمیشنی مظلومی بود که اعتماد مردم را به خود جلب کرده و بسیاری از مفاهیم آموزشی در قالب این شخصیت انیمیشنی به گوش مردم می‌رسید، گفت: عمیقاً معتقدیم انیمیشن‌های «آقای ایمنی» یکی از اثربخش‌ترین برنامه‌های فرهنگی شرکت ملی گاز ایران بود که به دلیل تعرفه‌های سنگین سازمان صدا و سیما و ناتوانی شرکت ملی گاز در پرداخت این تعرفه‌ها، از پخش تیزرهای آن صرف‌نظر شد.

اعظمی فرایند مستمر فعالیت‌های فرهنگی را برای جلوگیری از بروز حوادث خطرآفرین برای مشترکین گاز مثمرثمر دانست و افزود: واقعیت این است که برنامه‌هایی که از طریق رسانه ملی منتشر می‌شود هزینه‌های سنگینی دربر دارد و در مورد آقای ایمنی نیز مانند یک آگهی تجاری که از سوی شرکتی برای فروش کالا یا ارائه خدماتی تبلیغ می‌شود، رفتار شد.