تعالی سازمان با تعلق خاطر کارکنان بدست می آید
تعالی سازمان با تعلق خاطر کارکنان بدست می آید

هر سازمان برای رسیدن به مرز تعالی نیازمند تعلق خاطر کارکنان خود است. افرادی که با افتخار در محل کار خود حضور یابند و همه توان خود را در راستای اهداف سازمان خویش به کار گیرند. فرهنگ سازی این رویکرد بخش عمده آن در حیطه کاری روابط عمومی ها تعریف می شود. به گزارش پایگاه […]

هر سازمان برای رسیدن به مرز تعالی نیازمند تعلق خاطر کارکنان خود است. افرادی که با افتخار در محل کار خود حضور یابند و همه توان خود را در راستای اهداف سازمان خویش به کار گیرند. فرهنگ سازی این رویکرد بخش عمده آن در حیطه کاری روابط عمومی ها تعریف می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای دیپلماسی(idva) وبه نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی، رامین حاتمی مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نشست رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و هیات همراه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت که در این شرکت حضور یافتند ،با اشاره به نقش محوری روابط عمومی ها در زمینه فرهنگ سازی و انعکاس شایسته اخبار و اطلاعات به جامعه خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها با کارکرد مطلوب خود می توانند فعالیت های سترگ همکاران در مناطق عملیاتی و ستادی را به خوبی به جامعه هدف خود برسانند.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تبریک هفته دولت و ذکر یاد و خاطره شهدای دولت ، شهیدان رجایی و باهنر در تشریح فعالیت های این شرکت طی سال گذشته اظهار داشت : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مجموع مسئولیت تولید و توسعه از ۸۰ میدان گازی و نفتی را به عهده دارد که شامل ۵۱ میدان گازی و ۲۸ میدان نفتی و یک میدان گازی – نفتی می شود که تاکنون ۱۳ میدان گازی و ۱۳ میدان نفتی توسعه یافته و در مدار تولید هستند و توسعه بقیه میدانها نیز در برنامه های آتی شرکت قرار دارد. همچنین این شرکت طی سال گذشته موفق به تولید مجموعا ۶۸ میلیارد و ۹۸۵ میلیون مترمکعب گاز ، مجموع تولید نفت نیز ۶۴ میلیون و ۹۷۰ هزار بشکه و ۱۹ میلیون و ۴۱۰ هزار بشکه میعانات گازی شده است.

وی افزود : سال گذشته در راستای تامین پایدار انرژی ، برخی پروژه ها از جمله آغاز عملیات اجرایی طرح افزایش تولید میدان نفتی سعادت‎آباد ، بهره برداری از مرکز جمع آوری گاز در میدان گازی خانگیران ، پروژه برق رسانی به میدان دانان ، واگذاری اولین طرح مزایده فروش گازهای مشعل در میدان نفت شهر و سومار ، انعقاد سه فقره قرارداد افزایش و نگهداشت تولید نفت، آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان گازی توس و لرزه نگاری چهار میدان نفتی و گازی تنگ بیجار ، دلاوران ، باباگیر و بانکول صورت گرفت.

بر اساس این گزارش ،  حاتمی با اشاره به نقش استراتژیک شرکت در تامین گاز و نفت تصریح کرد : تولید گاز در منظقه خشکی کشور از شرکتهای تابعه این شرکت از جمله شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق باعث شده که شش استان شمال و شرق کشور را تحت پوشش خود قرار دهد. همچنین در غرب کشور نیز ۶ میدان مشترک نفتی با کشور عراق داریم که تمام تلاش خود برای بهره برداری از آنها را انجام می دهیم. در کنار امر تولید به عنوان ماموریت اصلی شرکت ، نگاه ویژه ای به صیانت از محیط زیست و فعالیت های عام المنفعه در قالب مسئولیت اجتماعی داریم.

انعکاس فعالیت های صنعت نفت به ملت شریف ایران رسالت روابط عمومی هاست

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در این نشست با بیان جایگاه روابط عمومی در انعکاس فعالیت های صنعت نفت به ملت شریف ایران اظهار داشت :با توجه به اینکه سرمایه ملی نفت به عنوان یک امانت از سوی ملت در اختیار شرکت ملی نفت ایران است ، همه ما موظف هستیم که نهایت جد و جهد خود در انجام وظایف محوله به عمل آوردیم و پاسخگوی کارکرد خود به ملت شریف ایران باشیم.

بر اساس این گزارش مجید بوجارزاده رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و شفاف سازی در بیان شرایط صعب و سخت کاری در صنعت نفت و جایگاه ویژه آن در توسعه کشور ، به مردم کشورمان خاطرنشان کرد: ترویج این رویکرد می تواند زمینه افزایش حمایت ها و پشتیبانی ملت را فراهم ساخته و دلگرمی همکاران را در پی داشته باشد . این موضوع در قالب نقش تعاملی و دوسویه روابط عمومی ها ترسیم شده است.

وی درباره لزوم تولید محتوا و استفاده از ظرفیت رسانه های جدید ارتباطی توسط روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد : با تولید محتوا ، برنامه سازی و استفاده از ظرفیت های فراوان رسانه ها و شبکه های اطلاع رسانی جدید می توان تاثیر مطلوب را در انجام کارهای خود به دست آوریم. دعوت از مدیران رسانه ها برای بازدید از مناطق عملیاتی و اطلاع از شرایط سخت کاری در این قالب قرار میگیرد و مانع از بروز شایعات و ارائه اخبار صواب و صحیح می شود.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی